Visie en Missie

Bij ons sta jij, de cliënt, centraal.

Wij kijken goed naar iedereen wie bij ons in zorg komt. Iedereen is uniek en iedereen heeft zijn eigen verhaal. 
Samen met jou kijken wij naar wat jij nodig hebt en hoe we jou het beste kunnen helpen. 
Zodat jij, met onze ondersteuning, jouw zelfredzaamheid zo groot mogelijk kan maken!

 

Jouw mening telt

Wat jij van onze zorg vindt is erg belangrijk voor ons. In 2017 hebben wij om die reden aan onze cliënten gevraagd hoe zij onze zorg ervaren en beoordelen. De vragen mochten anoniem worden beantwoord. Benieuwd wat daar uitkwam? De samenvatting van dit cliënttevredenheidsonderzoek is hier te vinden.

 

Een klacht?

Wij zetten ons in om jou zo goed mogelijk te begeleiden en te helpen. Heb je toch een klacht? Dan is het belangrijk om dat aan te geven bij de Zorgconsulent. We zullen dan eerst kijken of we jouw klacht samen kunnen oplossen.
​Mocht je er niet met ons uit komen, laat het ons weten. Wij beschikken over een klachtenbemiddelaar. Deze onafhankelijke en neutrale persoon kan bemiddelen tussen jou en de Zorgconsulent om de klacht op te lossen.

Onze klachtenbemiddeling wordt geregeld door te Winkel & te Winkel.

De klacht wordt behandeld zoals beschreven in het model klachtenregeling (klik op de tekst om de klachtenregeling te downloaden).

Wanneer je de klacht indient zal de bemiddelaar contact met je opnemen om zo tot een oplossing te komen, en te voorkomen dat een klacht een geschil wordt.
Mocht jij niet tevreden zijn met deze afhandeling of met de uitkomst? Dan kan je nog naar de geschillencommissie. De geschillencommissie waar wij bij zijn aangesloten heet de Geschillencommissie Zorg Algemeen.
​Hun website is: https://www.degeschillencommissiezorg.nl/clienten/zorgcommissies/zorg-algemeen/

 

Vragen?

We helpen je graag!

F.A.Q.